Half versus full duplex

Středa Únor 14 07:26:06 CET 2001

On Tue, 13 Feb 2001, Radek Kohout wrote:

> Mohl by mi nekdo vysvetlit, jak by mel fungovat full duplex?
> Co se mi stalo:
> V pc mam sitovou kartu 3com 3c905c-TX -M nastavenou default
> jako autosensing. V modules.conf mam
> alias eth0 3c90x
> Na switchi (synoptics 28115) jsem nastavil 100 Mb/ full duplex
> Komunikace fungovala, ale s velkym mnozstvim chyb

Asi nebyly oba na full duplex. Pokud je problem s autodetekci, zkuste
nastavit tu kartu natvrdo na full duplex (bud z DOSu nastrojem od 3Com
nebo v Linuxu programem od D. Beckera). Taky muzete mit switch, ktery se
switchem ma spolecne jen jmeno a je kombinovany s HUBy (aby se usetrilo).

http://www.scyld.com/network/vortex.html

--
                        Milan Kerslager