Dotaz na gated.conf - static routing

Středa Únor 14 10:58:44 CET 2001

	Zdravim,

	byl jsem donucen pouzit tento daemon, bohuzel jako obvykle jedna
vecicka nefunguje. Gated si obsluhuje celou routovaci tabulku, to je mi
celkem putna, bohuzel kdyz uzna za vhodne, pak mi prekope i staticke
routy a vykopne default gateway...;-) - jak nemile.

Konfigurak je takovyto:
[root na khzs /root]# less /etc/gated.conf
#
# Generic configuration file for use with RIP
#

#tracefile "/var/log/gated.log" replace size 1000k files 2;
#traceoptions parse all;

rip yes {
        interface all noripin noripout;
        interface eth0 ripin ripout version 2 broadcast;
        interface eth1 ripin ripout version 2 broadcast;
};

#static {
#       default gateway 147.229.37.1 retain;
#};

import proto rip {
        all ;
        default restrict ;
};

export proto rip {
        proto direct ;
        proto static metric 1;
};

[root na khzs /root]# cd /etc/rc.d/rc3.d/

	I kdyz 'odremuju' sekci static, zadna default gw se v me routovaci
tabulce neobjevi. Vzhledem k tomu, ze ji potrebuji (a pres broadcast se
ji nedozvim:-( - proc nevim, nespravuji patricne servery), v tuto chvili
resim tento stav brutalni silou a sice pres crona kazdou minutu
shodim/nahodim default gw...

	Z manualu jsem jiz vice nevycetl, proto se obracim zde o radu, jak do
/etc/gated.conf doplnit konfiguraci tak, aby existovala i default gw a
byla viditelna i pri route -n?

	D~

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno