X-window terminal na WIN

Pavel Hampl hampl na gncz.cz
Středa Únor 14 13:44:06 CET 2001

treba Xwin-32 od StarNet-u
www.starnet.com

ty ceske fonty tan uz nejake budto jsou nebo staci je tam pridat z linuxu.
Akorat se mi zdalo, ze ceska kbdmapa je tam odvozena z francouzskeho AZERTY rozlozeni a treba misto M jsem mel carku. Ale je mozne, ze to je muj problem.
Je to evaluation, takze si to po kazdem startu rika, jestli chcete registrovat. Pokud ano, daji vam kod na 45 dni; pokud nechcete, tak to bezi vzdycky jenom 2 hodiny na jedno spusteni. Pak musite spustit znovu. To myslim na hodne veci staci...

Jinak treba ReflectionX ( http://www.wrq.com/products/reflection/ ) taky stoji za vyzkouseni. Tam sice ceske fonty nejsou, i kdyz se nejake jmenuji 8859-2, ale bez problemu jsem je dodal z linuxu (zkusil jsem iso8859-2 Type1 a fungovalo to hned). A ceska klavesnice tam je taky a zdala se mi dobra.

PHampl
Pavel Hampl
GN Resources (CZ)
Ve smeckach 22, 11000 Praha 1, CZ