grep shodi server

Stanislav Meduna stanom na etm.at
Středa Únor 14 15:05:24 CET 2001

Vladimir Naprstek schrieb in Nachricht <3A8A86B7.C3E18CD2 na prodeco.cz>...

>Mozna jsem mel dodat, ze posledni grepova hlaska byla o tom, ze
>binary file /proc/neco matches a pak konec.

Nieco podobne som uz videl - teoreticky je mozne, ze citanie
nejakeho proc-entry nakoniec skonci na nejakom pristupe
k HW, ktory to neprezije, pripadne ze je niekde jednoducho
bug. Hrabanie sa v /proc vyvola (na rozdiel od grepovania
v normalnych suboroch) spustu kodu v jadre, ktory nebyva
prave stopercentne testovany.

Mne sa tak svojho casu chvilkovo vypinal a zase zapinal disk.
Zasadne pod Linuxom a zasadne pocas nejakeho updatedb.
Ked som mu zakazal lozit do /proc (teraz uz by to malo byt
defaultom), robit to prestal. Takze bud u mna strasilo, alebo
to bolo nieco podobne...

>to neco uz si presne nepamatuji co, ale zkousel jsem to
>dvakrat a pokazde to bylo neco jineho...

... ovsem toto vyzera naozaj na nieco spojene s hardware.
Co mate za disk a chipset na motherboarde a ake dalsie
zariadenia mate v masine? Ono staci, aby niektory driver
nezvladol interrupt sharing.

Zdravi
--
                                           Stano