grep shodi server

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na prodeco.cz
Středa Únor 14 14:23:03 CET 2001

Jan Kurik wrote:

> [...]

Troufam si rict, ze HW je v poradku.

>   Nemusi se to tykat jenom harware. Ja jsem mel podobny problem ( nedavno
> jsem tu o nem psal ) na ReiserFS. Pri vypisu "ls" jednoho adresare mne
> zacal system hlasit, ze soubory v adresari jsou nedostupne, tak jsem dal
> "cat jmeno_toho_nedostupneho_souboru" a system sel do kytek. Po restartu
> vse OK. Typoval bych to u sebe na problem s ReiserFS.
>   Nebezi Vam ten system nahodou take na ReiserFS ?
Nebezi...

Mozna jsem mel dodat, ze posledni grepova hlaska byla o tom, ze
binary file /proc/neco matches a pak konec. to neco uz si presne
nepamatuji co, ale zkousel jsem to dvakrat a pokazde to bylo neco
jineho...

--
Vladimír Náprstek	e-mail: vladimir.naprstek na prodeco.cz