Zalohovana konektivita

Zdenek Svarc svarc na promedia.cz
Středa Únor 14 15:20:00 CET 2001

Napsal jsem si skript, ktery zrusi routovani do pevne linky, nahodi isdn
a zapne routovani pres isdn. Pokud jej pustim podruhe, tak udela to same,
ale opacne. Z principu je jedno, jestli se nahazuje ISDN spojeni nebo
dialup.

Vec, se kterou se mi nechtelo piplat je osetrit, aby nedochazelo k zapnuti
zalozni linky v pripade falesneho poplachu (velka latence, nahodne ztraceny
paket), proto jsem vyuzil program Sawdog, ktery je odladeny.

Sawdog mi tedy hlida sit a v pripade problemu vola "isdn" skript.

    zd