StarOffice - volna licence i pro firmy?

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Únor 14 19:07:08 CET 2001

On Wed, 14 Feb 2001, Radek Vybiral wrote:

> Kdyz se ted bavime o StarOffice, prochazel jsem si nominovane projekty pro
> rok 2000 v Linuxove oblasti.
> http://www.linux.cz/czlug/shromazdeni/2001-Skalsky-dvur/projekt_roku/
>
> Je tam mezi nimi i projekt "Lokalizace StarOffice 5.2" od SuSE tymu. Vazim
> si prace lidi v SuSE na tomto projektu, i kdyz samozrejme nesouhlasim s
> "licencovanim" tohoto produktu zminene firmy, ale v soucasne dobe NELZE
> vlastne tento produkt ziskat. Na webu je pouze suche prohlaseni, ze se
> pracuje na uprave cestiny, ale uz se vi, ze duvod je jiny.

> [...]

Je to problem, v dobe, kdy byl projekt nominovan byl SO dostupny. Krome
toho neni mozne branit nominaci, kdyz projekt nekdo navrhne, musime mu
vyhovet. Bude zalezet na hlasujicich, jestli meli moznost vyzkouseni v
dobe, kdy SO bylo mozne stahnout a jak projekt oceni.

S pozdravem
Dan Ohnesorg

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
   bud vlastnimi schopnostmi,
   anebo hlouposti jinych.