OT: primarni oddily Re: Jadro - moduly

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Středa Únor 14 19:40:02 CET 2001

On Wed, 14 Feb 2001, Miroslav BENES wrote:

> Ono to jde i  DOSu a Woken.

A to jste četl kde?
Dělal jste vůbec s MSDOSEm ?

A tak mě vysvětlete jak v MS-DOS 6.20 na primarním oddíle na prvním disku
se dostanu na druhý primární oddíl na prvním disku ha!

fdiskem jdou vytvorit klidně 2 primární oddíly, ale pouze jeden je aktivní
a je vidět a druhý není.

Ano možná by to šlo když použijete nějaký nespolehlyvý program třetích
stran a dáte ho do dosu, ale proč bych si měl prčit msdos, když to jde
udělat vhodnou volbou oddílů na disku.

Jinak pro normální práci zde mám linux a pro pár her co mám mě stačí
w95osr2 kde běží starší hry OK a nové hry i s w98 a já nevím kolik těch w
ještě existuje mě můžou políbit p.... je to stejně na jedno brdo, ovládání
již takové že se to nedá ovládat ( mám jen 10 prstů na rukách ) a hw chcou
za takové peníze na které nemám, je to pouze můj koníček.
Kde jsou doby Didaktiku M, 386tek a doomu.

PS. Uděluji si 100 trestných bodů za OT.
PS2. Prostě disk si rozdělím tak abych se já co nejméně nadřel a
vyhovovalo to mému OS.

|            Ostrava                     |
|    e-mail Petr.Soban na ova.inecnet.cz    |
|           soban na centrum.cz             |

---
Zkontrolován antivirovým programem moje oko v1.0 (c)2000.
Mail obsahuje virus.