Trasovani cinnosti programu...

Vladimír Fux fux na infoline.cz
Středa Únor 14 22:13:19 CET 2001

Jeste drobnost .... treba by mi to s tim OpenSSH pomohlo...

Omlouvam se za sklerozu, ale vim, ze existuje v linuxu program,
pres ktery kdyz spustim jiny program, dostanu kompletni vypis
vseho, co ten jiny program delal (otvirani souboru, pripojovani
nekam.. a.t.d.) Protoze si ale zaboha nemuzu vzpomenout,
jak se to jmenovalo,  tak to taky nemuzu najit.

a kdyz uz se vyptavam na takovy zakladni veci... Jak muzu zjistit,
co mi na kterem portu/adrese jede?  imap mi kazdych 10 minut
do logu hlasi "imap2/tcp: Bind: Address already on use"
a ja nemuzu prijit na to proc.

Dyfnej fjec......

Vladimir