Linux na PowerPC

Libor Mitrenga libor.mitrenga na msi-zlin.cz
Čtvrtek Únor 15 07:52:45 CET 2001

Rozchazel jsem pred pul rokem Debian na PowerMac (iMac). Vse bylo jednoduche
jen jsem pul dne laboroval, jak udelat zavadec. Nakonec jsem v manualu nasel
ze iMac, ktery je oznacen "New world", musi mit zavadec nainstalovany rucne a
byl tam uveden postup. Dokonce to mam doma jeste (to howto) vytistene, takze
kdyby bylo do toho treba nahlednout, tak vecer to mohu udelat.

Libor Mitrenga
libor.mitrenga na msi-zlin.cz
tel: 067 - 721 18 01
fax: 067 - 721 00 44