sendmail a options MeToo

Bohdan Blaha blaha na jobpilot.cz
Čtvrtek Únor 15 11:17:36 CET 2001

zdravim,

doufam ze to nebudete brat jako offtoppic, protze jsem toho o sendmailu
v archivu moc nenasel, ale mam takovyto problem:

pouzivam sendmail 8.9.3-20 a kdyz neco poslu na skupinu, ktera je
definovana v aliasech a obsahuje i me jmeno, prijde to i me zpatky,
prestoze v manu je ze pokud nastavim ze se nema pouzivat option MeToo
tak to prijde vsem z te zkupiny, ale neprijde to odesilateli i kdyz v ni
je obsazen...

setkal se s tim nekdo?? potrebuju nastavit aby majly ktere poslu na
skupinu kde jsem i ja, nechodi na muj ucet ...

dik aspon za nakopnuti... :o)

 Bohdan