Omezeni prenosu v Apache

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Únor 15 13:05:06 CET 2001

:> Potreboval bych jednu vec : Nekterym Virtual serverum bych potreboval
:> nastavit maximalni datove prenosy. Tj. jakou propustnost bude mit dany
:> virtualni server v dany okamzik. Nevim jestli to vubec jde, prochazel
:> jsem manual k apache, ale je mozne, ze jsem si toho nevsiml. Muze mi
:> nekdo poradit?

odporucam pozriet toto:

mod_bandwitdh
http://modules.apache.org/search?id=150

Limit bandwidth uses per virtual server depending of the number of
connexions

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying