ICQ on Redhat7

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Čtvrtek Únor 15 13:01:09 CET 2001

On Thu, 15 Feb 2001, Tomas Vida wrote:

> Dobry den,
> omlouvam se za tento dotaz. Asi se budete smat, ze si s touto jednoduchou
> veci nevim rady. Jsem na Linuxu zacatecnik. Teprve se ucim, co, jak a kde.
> Klidne me odkazte na jinou konferenci - pro amatery.
>
> Muj problem:
> RedHat 7.0, kernel 2.2.16-22, squid na portu 3128, sendmail, apache
> dve interni site
> - 212.71.147.65 / 255.255.255.224
> - 192.168.147.65 / 255.255.255.224
>
> Potrebuji:
> - aby veskery provoz www a ftp sel pouze pres squid (tzn., ze kdyz si
> [...]

Pomoci lze, ale kdyz vam nekdo rekne napiste sem tohle a tohle, bude to k
necemu?

Pokud proste nepochopite alespon zaklady, ktere se pochopit z prikladu
daji, tak se na vasi praci stejne nemuze nikdo spolehnout. Nechtel bych
byt uzivatelem site, jehoz spravce ani poradne nevi, co dela...
Dobre je, ze mate aspon jasno, co a jak chcete mit nastaveno, coz je
povetsinou nejvetsi problem.

Pokud je to napad sefa, ktery tohle chce nejlepe do hodiny a jeste k tomu
napsat navod pro usery, tak ho musite presvedcit, ze to proste nejde delat
zodpovedne bez toho, abyste VEDEL CO DELATE. Je nutne tomu venovat urcity
cas, pokud se dotyka uzivatelu, tak by se to ve finale mohlo obratit prave
proti vam, ze neco nejde tak jak ma.

Dalsi moznosti, kterou bych v tomto pripade asi doporucil je proste a
jednoduse si tuto sluzbu u nekoho zkuseneno objednat. Sef bude spokojeny,
ze to jede za pomerne kratkou dobu a vy ziskate zdroj, odkud se o dane
problematice dozvedet vice.

R.V.