sendmail a options MeToo

Bohdan Blaha blaha na jobpilot.cz
Čtvrtek Únor 15 14:19:50 CET 2001

Jan Satko wrote:
-
- Ja to obisiel tak, ze moj server ma 2 rozne nazvy.
- Ale do hlavicky sa dava iba jeden a ten isty nazov.
- Takze do nejakych zoznamom, kde planujem pisat uvadzam email s tou
druhou
- adresou. Sendmail potom zisti, ze adresy sa nerovnaju, tak to posle aj
mne
- :-)

super, ale ja potrebuju pravy opak.. a to aby mi to neposilalo, kdyz
jsem to psal ja, ale presto jsem ve skupine do ktere to posilam :o)

mam jeden nazev serveru a nastavene MeToo na false a rethat 6.2 :o)
mozna to bude tim, ze budu muset najak naplit aliases.db??? ale ja bych
chtel pouzivat jen aleases v /etc/aliases protoze se to docela casto
meni, ...

Bohdan