CVS a kryptovany prenos

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Únor 15 16:08:04 CET 2001

On 15/02/2001, Libor Chocholaty wrote:

> Aha, koukam, ze tu nejjednodussi metodu jsem prehledl. Diky za
> nakopnuti, hned jak se k tomu dostanu, vyzkousim to.

Take neni spatne pouzit tunel skrz ssh. Me se na tom libi to, ze cvs
muze poslouchat na 127.0.0.1 a nedrazdi tak ruzne script kiddies...

Kdyz uz jsme ale u toho, nevite nekdo, jak korektne spustit ssh
forwarding tak, aby sel poslat do pozadi? Vyzkousel jsem snad uz
vsechno, co jsem nasel (prepinace -n a -f, nohup, sekvenci ~&, Ctrl+Z s
naslednym bg), ale nic nezabralo. Jakmile se ocitne ssh v pozadi, ukonci
se a nebo zustane viset, ale nereaguje. Mozna, ze jsem ty prepinace
nezkombinoval tak, jak by to melo byt spravne?

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka