ICQ on Redhat7

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Čtvrtek Únor 15 16:19:31 CET 2001

Ja bych doporucil pro zacatek si precist Linuxove noviny v jednom cisle
bylo nekolik clanku o nastaveni paketovych filtru. Napr. Firewall v retezech apod.
Pok se podivat do dokumentace k ipchains je dost obsahla (/usr/doc/ipc...)
Potom uz se budete urcite ptat jen na konkretni veci. Na pr. jak probiha komunikace
mezi ICQ clientem a serverem to Vam urcete kazdy znaly rad poradi.
Dan