CVS a kryptovany prenos

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Únor 15 16:55:54 CET 2001

On 15/02/2001, Libor Chocholaty wrote:

> To samozrejme jde, ale neni to trosku divne spostet to pak:
> ssh user na host cvs -d :pserver:user na host:/path/to/repository commit -m "blabla"
> nejaky_soubor ?
>
> Navic se to pta furt na jmeno a heslo.
> Ale pravda je, ze to funguje.

Mel jsem samozrejme na mysli vytvoreni persistentniho tunelu pomoci

ssh -L 2401:127.0.0.1:2401 user na cvs.server.cz

nejlepe v kombinaci s RSA autentizaci bez passphrase (-i). Pak uz staci
jenom nastavit CVSROOT na :pserver:user na localhost:/path/to/repository a
dal uz se o to, ze to beha skrz tunel nestarate.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka