little OT:dosemu a freeDOS

Jiri Svoboda svoboda na istrade.cz
Čtvrtek Únor 15 17:41:53 CET 2001

Jan Povolny wrote:

> Dobry den,
>
> jen kratky trochu off-topic dotaz.
>
> Potrebuju provozovat pod Linuxem DOS aplikaci (Money6) a potrebuju ji
> provozovat z FAT32 partisny. Potrebuju uplne free reseni, takze shanim DOS
> pod free lincenci, ktery umi pracovat s partisnama FAT32.
>
> Priznam se, ze jsem v casovem presu (kdo neni, uznavam) a nestudoval jsem
> jeste ani samotny freeDOS, ktery je snad jeste soucasti balicku DOSemu.

Provozuji nekolik aplikaci pro dos v dosemu. Ale freedos mi nedelal dobre.
Pouzivam bud starou licenci MS-DOS 6.22 nebo jsem si stahnul Caldera DR-DOS.
Ten slape take pekne. Money 6 jsem zkousel i na FAT 32 a nebyl problem. Fat
partition jsem mountoval fyzickou part. z disku. V dosemu si  virualni disky
namapujete pomoci emufs.sys nebo lredir. A na to misto zase nalinkujete treba
jen adresar z pripojene FAT32 partition z linuxu.

--
Jiri Svoboda
svoboda na istrade.cz