/dev/hdc jako loop

Jan Horacek jahor na centrum.cz
Čtvrtek Únor 15 17:08:18 CET 2001

nu ja bych v tom videl vyhodu v tom ze stejnym zpusobem se pracuje s
kriptovanym filesystemem. bohuzel na to by bylo stejne asi treba ten hdc
preformatovat

ja mam bohuzel pri loopovani problem s tim ze mi segfaulti 2.4.1 jadro.
nejsem ale natolik zkusenej abych o tom psal nejakej bugreport.
jelikoz ale mountim pres loop soubor kterej je navic na fat 32 partition tak
muze byt problem kdekoli .. snad kdyby mel nekdo zkusenost ... pise mi error
at sched.c:512

--

--- J.Horacek aka jahor, jahor(at)email.cz
 Registered Linux user 197896 running MDK 8.0

news:Pine.BSO.4.10.10102151630340.2646-100000 na users.vscht.cz...