PPP in/out na jednom modemu

Zdenek Svarc svarc na promedia.cz
Čtvrtek Únor 15 18:56:35 CET 2001

Hezky den,

na jednom Linuxu s jednim modemem potrebuji zprovoznit jak vytaceni do Internetu, tak
i ppp server (nebo alespon konzoli) pro obcasnou administraci.

Jde o to, ze jsem bez problemu nastavil vytaceni na Quick, vse fungovalo skvele. Pak jsem
doinstaloval mgetty, provedl patricne upravy a od ted chvile nefunguje vytaceni na Quick.

Linux se pripoji, overi heslo, dostane IP adresu a hned na to klekne pppd (error code 10).
V logu je pouze hlaska, ze pppd narazil na jiz zalozeny soubor /var/run/mgetty.pid.s1,
z cehoz usuzuji, ze uchodit na jednom seriovem portu (modemu) zaroven vytaceni
OUT/IN asi nebude tak snadne. Ten *pid* soubor jsem odmazl, ale uspech to neprineslo.

Narazil jsem pouze na nejaky dilci problemek nebo nejde uchodit IN/OUT vytaceni ?

    zd