OpenSSH + par otazek

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Čtvrtek Únor 15 21:53:06 CET 2001

Ja jsem dnes zousel dat Open SSH 2.3.0pl1 na pocitac se SuSE 6.4. RPM se
vubec nechytalo, takze jsem to prekompiloval a jede to v pohode. Myslim, ze
kompilace je v tomto pripade velmi jednoducha. Staci tam mit OpenSSL a pak
se tam da OpenSSH. Byl tam startovaci skript puvodniho ssh, tam jsm jen
upravil cesty na nove soubory a jede to jako o zivot :-)

Mimochodem nevi nekdo o nejakym SSH2 klientovi? Potrebuju to pro Woknowsovy
uzivatele. Kdyz casem zrusim SSH1 a necham tam SSH2, tak se mi tam asi
nedostanou (asi urcite co? :-) ).
A jeste jedna otazka : Jak presne funguje autorizace pomoci RSA? O tomhle
jsem zatim jen letmo slysel, ale praxe je horsi. Tj. Co to presne dela a jak
to pouziju v OpenSSH?

                                        Diky vsem Pavel Rauš