PPP in/out na jednom modemu

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pátek Únor 16 10:15:28 CET 2001

Zdenek Svarc wrote:

> Hezky den,
>
> na jednom Linuxu s jednim modemem potrebuji zprovoznit jak vytaceni do Internetu, tak
> i ppp server (nebo alespon konzoli) pro obcasnou administraci.
>
> Jde o to, ze jsem bez problemu nastavil vytaceni na Quick, vse fungovalo skvele. Pak jsem
> doinstaloval mgetty, provedl patricne upravy a od ted chvile nefunguje vytaceni na Quick.
>
> Linux se pripoji, overi heslo, dostane IP adresu a hned na to klekne pppd (error code 10).
> V logu je pouze hlaska, ze pppd narazil na jiz zalozeny soubor /var/run/mgetty.pid.s1,

No, je treba, aby mgetty i pppd pouzivaly stejny lock file.
Mam pocit, ze mgetty ho dela rovnou spravne a ze pppd se
to musi rici pres option "lock".
Chodi mi to na mnoha strojich jiz mnoho let

(= celkem hodne strojoroku nebo masinolet :)

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz