virtualni weby + ssl

Roman Fiala rfiala na fincom.cz
Pátek Únor 16 11:14:18 CET 2001

Ahoj.
Nejak mi nejde dat dohromady virtualni weby s ssl.
Http virtualni funguje, ale https mne vzdy prepne na defaultni server.
Postupoval jsem takto:
- mam fungujici Apache s virtualnimi servery
- skompiloval Apache+SSL, coz vytvorilo httpd.conf jen pro defaultni server
- vytvoril jsem si certifikaty i pro virtualni servery
- pripsal jsem virtualni servery do httpd.conf
<VirtualHost _default_:*>
DocumentRoot /job/ssl/apache/htdocs/manual/
ServerName man.fom.cz
SSLCertificateFile /job/ssl/apache/conf/man/ssl.crt/server.crt
SSLCertificateKeyFile /job/ssl/apache/conf/man/ssl.key/server.key
SSLEngine on
</VirtualHost>

Proste mi to nejde a chtel bych se inspirovat cizim resenim.
Prosim, mohl by mi nekdo poslat relevantni kousek z httpd.conf?

Roman