CVS a kryptovany prenos

Michal Krause michal na krause.cz
Pátek Únor 16 12:14:55 CET 2001

On 16/02/2001, Libor Chocholaty wrote:

> OK, jak na to prijdu, dam vam vedet.

Uz jsem na to prisel. Problem byl v tom, ze jsem mel po vsech tech
pokusech  urceny primo u klice povel, ktery se ma vykonat po pripojeni.
Ten povel byl cat (aby to zustalo viset), jenze kdyz se posle ssh do
pozadi, tak se asi zavre stdin a cat skonci. Proto se to hned odpojovalo :)

Takze nakonec se zda, ze funguje toto:

ssh -f -l mike -i cvskey -L 2401:localhost:2401 centaurus.4web.cz x

pricemz u klice v authorized_keys je

command="while true; do sleep 86400; done"

a to x v povelu je nesmyslny prikaz, ktery ssh pri -f vyzaduje, ovsem
diky nastavenemu command u klice jej stejne ignoruje. Samozrejme lze ten
command vypustit a predat jej ssh primo na prikazove radce.

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka