fdisk

Pavel Trka pavel999 na atlas.cz
Pátek Únor 16 13:09:39 CET 2001

[--------------- reply ---------------]
ja PM pouzivam uz velice dlouho a nemuzu si stezovat, ani soucasne divoke
presouvani a resizovani partition nikdy nedelalo problem pokud se tyce
FAT16, FAT32...

vcera sem ale potreboval resizovat ext2 primary partition na ktere mam
svuj linux, bohuzel jsem nemel k dispozici verzi pro linux ale pro win a
dopadlo to tak ze uz linux nenabootuju a musim instalovat znovu.
podle meho je to tim ze se u dane partition zmenilo cislo
prvniho a posledniho hdd cylindru ext2 partition o cemz linux nemel
sanci vedet jelikoz cela akce probihala z win.
je mozne ze PM pro
linux by provedl i potrebene konfiguracni zmeny v linuxovych conf
souborech aby linux vedel ze ma mountovat od jineho do jineho cylindru
nez predtim a vse by bylo ok, jak rikam, partition magic pouzivam uz asi
4 roky a NIKDY sem nemel problem i kdyz sem obcas naraz delal velice
slozite presouvani a resizovani nekolika partition najednou na coz si
pm vytvori skript a jede jako po masle, to ze ted nenabootuju linux
byla spis moje chyba.

p.t.