little OT:dosemu a freeDOS

Martin Sittek martin.sittek na infoprojekt.cz
Pátek Únor 16 12:44:53 CET 2001

In article <3A8C5B40.DC2258DD na istrade.cz>, Jiri Svoboda wrote:
>Provozuji nekolik aplikaci pro dos v dosemu. Ale freedos mi nedelal dobre.

Pripojuji se, freedos mi take nefungoval. Pouzivam DR-DOS k plne
spokojenosti.

Pri teto prilezitosti bych si take dovolil jeden dotaz. Provozuji pod
dosemu vicemene jen jednu jedinou aplikaci a to ucetnictvi (Ucto2001),
ktere je cele napsane v PC FANDU a prave s timto produktem mam ten problem,
ze kdyz spustim nejakou aplikaci PC Fandu, tak mi zacne dosemu pozirat
99% CPU a 99% MEM (dle `top`) na mem notebooku se to pak docela neprijemne
projevuje tim, ze se mi zacne prehrivat a porad se spousti vetrak. Nemel
jsem to srdce ho tarapit prilis dlouho, takze nevim jak daleko by to stim
prehratim doslo.

Nesetkal se nekdo s podobnou 'anomalii'. pouzivam Debian Potato, jadro
2.2.17, dosemu 0.98.8-2.

Dik za info.

--
Martin Sittek