little OT:dosemu a freeDOS

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pátek Únor 16 14:42:50 CET 2001

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

>         Az budete u sitove stavy, zkuste to nechat dele a uvidite, nerikejte
> mi, ze mate notebook, ktery vyrobce neni schopen uchladit...
>
> PS: Dobre je mozna stanovit DOSEMU fyzicky limit pameti, kterou muze
> poskytnout DOS programum... zrovna PC Fand muze zadat o veskerou pamet,
> ktera je k dispozici => DOSEMU si alokuje vse co mate v systemu...

dosemu jeste neznam, kdysi jsem neco podobneho pouzival na AT&T unixu,
nicmene jsem si to cvicne nainstaloval z RedHat 7.0 CZ cedecka2,
stahl hdimage.drdos*.eval, a ucto2000 se spustilo a jelo bez nejmensich
potizi (=> v nastaveni vsechny defaulty, az na ceskou vga a klavesnici).

Asi si s dosemu zacnu hrat vice ... diky za tento thread.

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz