Preklad jadra - power off po haltu

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pátek Únor 16 19:26:27 CET 2001

On Fri, Feb 16, 2001 at 03:22:08PM +0100, Libor Chocholaty wrote:

> Naistalujte si zdrojaky od RH jadra a podivejte se, jak to tam maji
> zastaveny...
>
> Libor Chocholaty
Skonfiguruj jadro s nasledujicima volbama (napr. pres menuconfig):
CONFIG_PM
CONFIG_APM
CONFIG_APM_DO_ENABLE
CONFIG_APM_CPU_IDLE
CONFIG_APM_DISPLAY_BLANK

Takhle me to chodi. Pokud mas ale crypled BIOS, pouzij jeste volbu:
CONFIG_APM_REAL_MODE_POWER_OFF

PS: Pokud ti to nepojede ci jakakoliv error, posli jeste popis hardwaru,
zajimavou cast z .config a popis na cem _presne_ vaznes.

Zdravim
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz