Vývojové prostøedí

Pavel Machek pavel na suse.cz
Sobota Únor 17 14:31:23 CET 2001

Ahoj!

> to asi kazdymu, kdo byl/je zvykly na prostredi ms visual studia...je to
> prece jenom o tom, ze neni nejaky
> visualni projektovy spravce atd atd.. btw - docela pekne vypada
> kdevelop, ale nezkousel jsem , tak nevim...

kdevelop vypada libive, (pro nekoho z windowzu) -- ale emacs je pro me
proste prijemnejsi prostredi, a glade je zas narozdil od kdevelop
pouzitelny na generovani dialogu...
								Pavel
--
I'm pavel na ucw.cz. "In my country we have almost anarchy and I don't care."
Panos Katsaloulis describing me w.r.t. patents at discuss na linmodems.org