mygnokii [was Re: soft na Siemens C35i]

Ladislav Michl xmichl03 na stud.fee.vutbr.cz
Sobota Únor 17 16:46:50 CET 2001

On Thu, 15 Feb 2001, Pavel Machek wrote:

> Ahoj!

> Jo. A nejlip abych to nebyl ja.

vypada to, ze nebude treba :-) manfred poslal patche proti gnokii.
to je moc dobre nebot jsem mohl dopsat modul pro DANCALL HP 2711, ale nemuzu
ho otestovat, protoze jsem ho asi na mesic pujcil. taaakze: ma jeste nekdo
tenhle kousek historie a je ochotny to vyzkouset (patch poslu a myslim, ze
je _pekny_ :-))?

> [Kdyz mi nekdo vyrobi _pekne_ patche proti gnokii, tak mu je nejspis
> to gnokii protlacim. Bohuzel autor mygnokii takove spoluprace neni
> schopen.]

ono to bude spis o tom, ze autor mygnokii ma trochu jiny nazor na strukturu
programu...

hezky vikend
ladis