OT: DocBook

Jindra Vavruska ok1fou na volny.cz
Neděle Únor 18 19:51:02 CET 2001

Dne Čt, 15 úno 2001 jste napsal(a):

> Chtěl jsem se jenom zeptat, existuje nějaký XML, nebo DocBook editor, třeba
> i v nějaké beta fázi?

Jeste jsem si vzpomnel, ze mam vlastne rozdelanou upravu editoru Arachnophilia
(podle vseho nema nic spolecneho s arachne labs), coz je sice pro Windows, ale
je to editor primarne pro HTML, s urcitou omezenou podporou pro javu, javascript,
perl atd. Pekne se tam daji definovat vlastni toolbary a tlacitka s makry.

Ty toolbary jsou ulozene v souborech tak az to budu zhruba mit, mohl bych to nekam
postnout. Je to ale bohuzel pro Windows.

Bohuzel nepisu v C/C++, ale neexistuje pro KDE nebo Gnome nejaky jednoduchy a
hezky vypadajici editor, do ktereho by se snadno dodelaly toolbary? Ne ze bych mel
neco proti emacsu nebo vim, ale proste je nepouzivam...

--
Jindra Vavruska (OK1FOU)

use perl ;