mapovani uid u NFS

Jan Emmer jan.emmer na amm.cz
Pondělí Únor 19 07:21:45 CET 2001

>    > vtiram se timto do konference linux na linux.cz a hned s prosbou o radu:
>    > Poradil by mi nekdo s nastavenim NFS? Mam dva stroje, na obou
>    > RedHat 7.0 a chci adresare na jednom sdilet pomoci NFS. Celkem
>    > to chodi, ale nesedi mi prava, protoze na kazdem ma stejnojmenny uzivatel
>    > jiny uid (i gid). Jak NFS nastavit, aby si uid patricne premapoval?
>    > Rad bych bez pouziti ugidd daemona, protoze ten a) v distribuci nemam, zrejme z
>    > duvodu b) je bezpecnostnim otvorem...
>
> Bez ugidd to nejde. V jiných distribucích být může. Proč myslíte, že se
> [...]

Dukaz nemam, jen jsem neco takoveho kdesi cetl. Pry se jim daji vyziskat
vsechna jmena uzivatelu ze stroje, na kterem to bezi.
Ono by to melo snad jit i jinak - pres mapovaci soubor na serveru, ale jak jsem
koukal do zdrojaku, ma nejak redhat tuhle funkci taky vypnutou... Vymekl jsem,
sesynchronizoval jsem uid...