Plotter

Radim Blazek Radim.Blazek na dhv.cz
Pondělí Únor 19 09:11:07 CET 2001

Slavek Banko (axis) <slavek.banko na axis.cz> napsal:

>Záleží na tom, jaká data tam budou klienti posílat a jak budete mít
>nastaven filtr pro tiskovou frontu plotru.

>Napoíklad mužete poedpokládat, že klienti budou posílat rovnou HPGL, pak
>by filtr neprovádil žádné zpracování poíchozích dat a jen by je poslal
>na plotr.

Jak ale tisknout primo z linuxu PS soubory?
Pokud vim lze pouzit driver dnj650 pro gs, ten ale vytvari HP-RTL
(raster - obri soubory ubohe kvality).
Dalsi moznosti je ps2edit, ktery muze vytvorit hpgl, ma ovsem velmi
omezene moznosti (tusim dokonce jen mono a neumi plochy).

Chci-li tisknout na plotter PS soubor musim udelat PDF a pak ho vytisknout
z windows z acrobatu.

Dejte mi prosim vedet znate-li neco lepsiho.
(nas plotter nelze rozsirit PS kartou).

Radim

Daląí informace o konferenci Linux