Microsoft Executive Says Linux Threatens Innovation [URL]

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Pondělí Únor 19 09:26:22 CET 2001

Obavam se, ze Allchina zajima jenom jedna vyse a tou je vyse castky na jeho
konte. U proM$ orientovanych politiku tomu o mnoho jinak nebude (ona je
otazka, jestli i u tech dalsich :-))))
Rozhodne mu nejde o nejake vyssi dobro, pokrok, technicky rozvoj a nebo
inovaci.

Lec funkci, pane kolego. Bohuzel...

Hezky den

Honza