AMD-K6-2 a kernel

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Pondělí Únor 19 09:45:49 CET 2001

> Preji hezky den,
> Pokusil jsem se vymenit ve svem domacim PC procesor a tezce jsem
> narazil :-(.
> Procesor je AMD K6-2/350MHz, core V 2.2V, MB je JetWay 542B, Chipset
> je tam Ali M1542, 128 MB Ram (100MHz).

no ja mam nieco podobne a slape to ok az nato ce procak je pretaktovana
300 na 380 a pamete mam len 32M cipset mam aladin4+

> Nabehne LILO, vyberu si LINUX, projedou uvodni hlaseni a po vypsani
> radky:
> Freeing unused kernel memory: (xx kB)

toto my robilo pri zle nastavenej pameti (casy v biose)

> se jadro odporouci. Proste se prestane cokoli dit a jadro stoji. Se
> starsim procesorem (CYRIX 6x86MX 266 MHz) jede vsechno v pohode.
> Zkousel jsem totez i s jinym MB, ale vysledek je tentyz.

skusal si tu K6-2 na nizsiej frekvencii 266 ci 300?
ak si zmenil vonkajsiu richlost tak musis aj zmenit nastavenia pamete.

--
   Blasko @vuje.sk
Marek s