Vyhodnost L2 cache

Pondělí Únor 19 11:39:29 CET 2001

> dalsi desku s procesorama (za chodu) a je po ptakach. Narust vykonu je
> linearni, tedy pokud zvysite pocet procesoru 2x, naroste i vykon 2x, coz u
> x86 platformy neni ani nahodou.

	Bohuzel neni nahodou ani u SUNu, linearni skalovatelnost je sen kazde
HW firmy (IBM, Intel (non x86 of cource), HP, SGI i SUNu), nejblize k
linearni, alespon dle mne dostupnych grafu (odkazuji na skripta Prof.
Dvoraka DrSc, reps. jeho prednasky na VUT VTI v kurzu Architektury
pocitacu), konvergenci ma firma SGI se svoji sbernici Challenger.

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno