VM: do_try_to_free_pages

David Haring dave na salsero.ibp.cz
Pondělí Únor 19 12:19:48 CET 2001

"Michal Konupeík" <konup na azz.cz> writes:

> Dobry den,
>
> vytuhl mi server zpusobem, ze na konzolu zacl vypisovat neustale je tuto
> hlasku:
>
> VM: do_try_to_free_pages failed for bash
>
> stroj uz nesel zadnym zpusobem shutdownout, vypisoval neustale jen tuto
> hlasku
> a tak pomohl jen tvrdy restart. Kdyz jsem se dival do logu, tak posledni
> hlasky,
> ktre zanechal kernel byly:
>
> hda: lost interrupt
>
> mohl by jste mi nekdo poradit, kde by mohl byt problem a jak predejit
> pripadnemu
> [...]

Dobry den,

Neposkytnul jste dostatek informaci o vasem systemu, napr. jake pouzivate
jadro apod.

Hlaseni "VM: do_try_to_free_pages failed" nasvedcuji chybe ve sprave VM,
ktera se vyskytuje v jadrech 2.2.16 - 2.2.18. Pokud pouzivate jadro
techto verzi, upgradujte na 2.2.19pre2 nebo vyssi, pripadne take muzete
aplikovat VM-global patch od AA na jadro 2.2.18.

Tuto odpoved byste take nalezl v prohledavatelnem archivu konference.

zdravi

David Haring