Vyhodnost L2 cache

Korinek, Jan Jan.Korinek na compaq.com
Pondělí Únor 19 13:24:04 CET 2001

Verte mi, ze s NUMA architekturou neni zadna legrace, nasi inzenyri pracuji
uz rok na tom, aby naladili posledni modely Alpha masinek na optimalni
vykon.
Tam je prave NUMA (skalovatelnost po quadboxech, switch switchu) a bojuji s
tim jan na Tru64, tak na OVMS.

Papirove ma mit linearitu cca 80% (v zavislosti na typu aplikace az 95%),
ale sediva je vsechna teorie a vecne zeleny je strom zivota.

Hezky den

Honza