ATI Rage Fury Pro VIVO

proj proj na email.cz
Pondělí Únor 19 13:48:29 CET 2001

Jelikoz jsem uz na to prisel, tak to davam hned k dobru. Ja dobrak ve snaze
mit vse propojene jsem zapojil TV vstup a vystup karty na video. Karta je
natoli inteligentni, ze kdyz zjisti zapojeny konektor TV out, tak najizdi v
TV rezimu. Kdyz jsem kablik vytahl a spustil PeCku, tak najela tak jak ma a
X-window jdou krasne spustit.
Jak proste mily Watsone.
Pavel

news:95ueo6$1j7e$1 na ns.felk.cvut.cz...