virtualni weby + ssl

Pavel Kraus kraus na CAA.CZ
Pondělí Únor 19 15:48:47 CET 2001

On 19 Feb 01, at 15:21, thus spake Roman Fiala:

> Jeste si dovolim poznamku:
> Docela mne Apache zklamal, z na pohled resitelne veci je razem
> problem. U Woken (W2000) to jde a tady ne? Je tu nekdo, kdo by sem napsal,
> jestli se do budoucna pocita s podporou SSL i u name-based virtual hostu?
> Roman

Fakt to u woken jde? Ja jsem si v mod_ssl FAQ (lze dohledat na
http://www.modssl.org/) precetl, ze to nejde z principielnich duvodu. Pise se
tam, ze SSL je nizsi vrstva, do ktere se bali HTTP. Napred se navaze SSL
spojeni a server se s klientem dohaduje o parametrech. Ty si precte z
konfigurace. Konfigurace je roztridena podle jmen virt. serveru. Jmeno
pozadovaneho virtualniho serveru je v HTTP hlavicce, a ta dosud nebyla
rozsifrovana, protoze dosud nebyly dohodnuty parametry SSL spojeni.

Doufam, ze jsem svym volnym prekladem nevnesl fakticke chyby.

          Pavel Kraus
            CAA CR
         kraus na caa.cz
      Sinister dexter est!