email Netscape

Pavel Kunc kunc na hpstylstudio.cz
Pondělí Únor 19 14:55:16 CET 2001

Ahoj,

o vykendu jsem si nainstaloval RH7.0. V Netscapu jsem chtel stahovat postu
pres pop3, ale mohu si nastavit jen jeden pop3 server. Ja mam 3 emaily a k
azdy ma jiny pop3 server. Tak bych se chtel zeptat jak v netscapu nastavit
dalsi pop3 servery tak abych mohl vybrat i ty zbyvajici maily? Prece to ne
jakym zpusobem musi jit a asi jde.

Taky bych chtel vedet nejakeho dobreho email klienta pro Gnome. Zkousel jsem
mozillu v distribuci a ta je dosti pomala. Taky mam CronosII - 0.1.2, kde
jsem si pop ucty i se smtp nastavil a postu vyberu jenze kdyz chci cokoli
odeslat tak mi CronosII spadne s chybou "neopravneny zapis do pameti" a nic
se neodesle.

No a kdyz jsem u toho Gnome tak by me zajimaly nazory zda je lepsi Gnome n
ebo KDE?

Dotazu by bylo dost, ale tohle me pali. Jo a kdyby nekdo pripsal nejake ta
koveto opravdu zacatecnicke zdroje informaci byl bych rad.

Mockrat diky
Pavel