email Netscape

puntik vlastimil.klik na rem.cz
Pondělí Únor 19 19:24:39 CET 2001

Pavel Kunc wrote:

> Ahoj,
>
> o vykendu jsem si nainstaloval RH7.0. V Netscapu jsem chtel stahovat postu
> pres pop3, ale mohu si nastavit jen jeden pop3 server. Ja mam 3 emaily a k
> azdy ma jiny pop3 server. Tak bych se chtel zeptat jak v netscapu nastavit
> dalsi pop3 servery tak abych mohl vybrat i ty zbyvajici maily? Prece to ne
> jakym zpusobem musi jit a asi jde.

Mam pocit, ze NN do verze 4.7x vic pop3 uctu neumi, mozna v.6, ale tu nemam.

> Taky bych chtel vedet nejakeho dobreho email klienta pro Gnome. Zkousel jsem
> mozillu v distribuci a ta je dosti pomala. Taky mam CronosII - 0.1.2, kde
> jsem si pop ucty i se smtp nastavil a postu vyberu jenze kdyz chci cokoli
> odeslat tak mi CronosII spadne s chybou "neopravneny zapis do pameti" a nic
> se neodesle.

Mam balsu a mam ji rad. :-)))

> No a kdyz jsem u toho Gnome tak by me zajimaly nazory zda je lepsi Gnome n
> ebo KDE?

Pochopitelne gnome, ale kdyby Vam to psal uzivatel KDE, tak napise neco jineho.
:-))) Ale nechci se hadat, zkuste oba. A zkuste i AfterStep, je moc peknej.

> Dotazu by bylo dost, ale tohle me pali. Jo a kdyby nekdo pripsal nejake ta
> koveto opravdu zacatecnicke zdroje informaci byl bych rad.
>
> Mockrat diky
> Pavel

Nemate zac.

S pozdravem a poáním hezkého dne
Vlastimil Klik (vlastimil.klik na rem.cz)