i810 je peknej hnus... ????

Martin Bruchanov bruxy na kgb.cz
Pondělí Únor 19 22:06:06 CET 2001

Zdravim,

mam stejnou zvukovku ovsem na dvouprocesorove desce 694d od MSI s
VIA chipsetem, RH 7.0cz v nem soundconfig verze 0.57, ten ji bez
problemu najde, ale pouze pokud je v BIOSu zapnuta emulace Sound
Blastera, jinak jadro nezavede pri startu modul a vytuhne.
Pouzivam jadro z distribuce "2.2.16-22smp on a 2-processor i686".
Zvuk mi ted funguje, ale pouze v 22 kHz a 8 bitech podle hlasky
mpg123, bohuzel v X11 nefunguje vubec prehravani videa, mpegu, je
slyset pouze chrochtani (to doslova :( a to zkousim prehravat treba
v XMMS v SMPEG pluginem a nic, prestoze eMPetraky jaks taks v pohode...
Z her jsem zkousel jen DOOM II a XBoing, ale zvuk v nich fungoval
normalne...
Nemate nekdo radu ohledne toho videa? ...asi to dopadne tak, ze
novy Sound Blaster to jisti...

martin