OOPS kernelu 2.2.18 - long

Úterý Únor 20 07:10:26 CET 2001

On Mon, 19 Feb 2001, Jaroslav Stribrsky wrote:

> objevil se mi problem - mam Linux RH6.2, zazaplatovany, upravene a
> prekompilovane jadro 2.2.18. Po mesici a pul bezproblemoveho provozu mi
> zacalo OOPSovat jadro. Prohnal jsem to pres ksymoops, ale moudrej z toho

Zkusil bych udelat e2fsck na vsechny disky (pokud ty oddily jsou ext2).
Taky bych zkusil update jadra na posledni Alanovy patche:

ftp://ftp.spsselib.hiedu.cz/pub/MIRRORS/ftp.kernel.org/pub/linux/kernel/people/alan/2.2.19pre/pre-patch-2.2.19-13.bz2

A kdyz to nepomuze, tak reportovat primo Alanovi :-)

--
                        Milan Kerslager