distribuce

Úterý Únor 20 07:41:01 CET 2001

On Mon, 19 Feb 2001, Filip Hroch wrote:

> Alternativa je Sneckware, opet dostanete bez problemu.
> Varuji pred RH.
>
> V obou pripadech to ale chce neistalovat ptakoviny.
>
> Doporucil bych nekterou probranou z techle velkych
> nez mensi hlavne kvuli podpore atd...

RH asi budete muset nainstalovat na o trochu vetsi disk, podivat se co je
navic, udelat strip na knihovny, smazat dokumentaci a tak podobne
(instalator moc nepocita s minimalistickymi sklony). V kazdem pripade
vsechny distribuce pouzivaji stejne baliky, takze vysledny efekt bude
vsude temer stejny. Jen RH ma uz od verze 7.0 Glibc 2.2 a knihovny jsou
jednim z nejrychleji rostoucich balicku.

Pokud chcete pouzit nejaky starsi system (napr. libc-based), pak si
uvedomte, ze bude mozna dost netrivialni pouzit nejake novejsi komponenty.
Muzete mit take dost problemy s bezpecnosti (napr. remote exploity pres
deminy sendmail, ftp, bind, NFS, telnet...).

Osobne jsem napr. delal pred par mesici miniinstalaci do 16MB a nasoukal
jsem tam vse potrebne z RH 6.2 (byl to router pro Wavelanu).

--
                        Milan Kerslager