StarOffice

Michal.Vymazal na deltax.cz Michal.Vymazal na deltax.cz
Úterý Únor 20 08:12:27 CET 2001

>Od:      Miroslav Lednicky <lednicky na spszl.cz>@ceres.spszl.cz 20.02.2001
08:07:47

>K tomu padani. Mam pocit, ze pocesteny SO5.2 od Suse je mene stabilni
>nez original. Treba pri vytvareni odkazu na jeho pracovni plose
>spadl pomerne casto. Mel jsem vytipovanou posloupnost kliku, kterou
>nesmim udelat. Taky chybny TT font mi ho vzdycky sejmul (i original od
SUN).
>Ale kdyz uz mam potrebne odkazy vyrobene, tak se to da... ;-)
>Jadro mam vlastni (2.2.17).

Aby nedoslo k omylu: Ma puvodni poznamka o vyladeni systemu a jadra

se tykala puvodniho SUNovskeho StarOffice 5.2, tedy zadna lokalizace.
Lokalizaci jsem nezkousel a nemohu k ni uvest nic blizsiho v tomto smeru.

Michal Vymazal