OT: pravni aspekty LINUXU

Ludvik Urban lu na argo.troja.mff.cuni.cz
Úterý Únor 20 09:07:03 CET 2001

On Mon, 19 Feb 2001, Stepan Roh wrote:

> Ja sice nejsem pravnik, ale pokud si dobre vzpominam, tak v prvnim
> pripade se jedna o registrovanou znamku v jine oblasti, coz se
> nevylucuje. V druhem pripade by zase mela platit mezinarodni registrace,
> co ma Linus Torvalds.

S Texem URCITE ne. Ta ochrana znamka je na hadry, ciliz
potize budou jen kdyz to pouzijete na:

(24) tkaniny a textilni vyrobky, kter nejsou uvedeny v jinych tridach,
pokryvky lozni a ubrusy;
(25) odevy, obuv, klobounicke zbozi

Problem tedy muze byt jen s texovymi tricky, cepicemi, kravatami aj.

Ochranna znamka Linux patri u nas v Cesku firme APS Brno
a ti nevypadaji, ze by jine sikanovali za zneuziti.
| Ludvik Urban     lu na argo.troja.mff.cuni.cz |