distribuce

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Úterý Únor 20 09:39:54 CET 2001

Miroslav BENES wrote:
> Muzu vedet, proc se nedoporucuje strip na adresarich /sbin, /bin a
> /usr/sbin ? Zil jsme v bludu, ze prikaz strip odstrani z knihoven /
> binarek (zbytecne) ladici informace a ze budou jinak normalne
> pouzitelne.

Kolega si takhle delal minimalni instalaci a snazil se usetrit misto i
pomoci stripovani. Pak v te instalaci chtel neco co prelozit a neuspesne
- z knihoven se pri te prilezitosti odstranily i informace potrebne pro
linkovani. Pokud chcete mit jistotu, ze to bude OK, melo by se pouzit
misto strip * strip --strip-debug *, to odstrani pouze debugovaci
informace. Proc je to nedoporucene na /sbin, /bin prilis netusim, jako
problematicke bych videl spise /lib, /usr/lib atd. Doufam ze nekdo vice
znaly veci toto jeste bude moci upresnit.

	Jarda

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz
      WWW: http://staff.vscht.cz/~stribrsj
      Tel: +420-2-24352970

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !