Apache, secure pages

Jan Kratochvíl joke na 42.cz
Úterý Únor 20 11:25:45 CET 2001

Dobry den,

snazim se uz asi dva dny zprovoznit aby mi na RH 6.2 @ Apache fungovalo
nasledujici:
Mam www stranky v adresari rekneme /www
v tomto adresari je slozka /www/secure
v teto slozce jsou html dokumenty na ktere jsou odkazy z hlavniho webu.
Snazim se docilit toho aby pro zobrazeni dokumentu ve slozce /www/secure
bylo pozadovano jmeno a heslo.
    Nasel jsem spoustu HOWTO a ve vsech se rika, ze to jde udelat
nasledovne:
do slozky /www/secure se umisti soubor .htaccess (nebo jiny podle toho jak
je nastaveno v httpd.conf) ktery obsahuje:

AuthUserFile /etc/.htpasswd
AuthGroupFile /dev/null
AuthName Member Services
AuthType Basic

<Limit GET>
    require user Lojza
</Limit>

EOF

kde AuthUserFile ukazuje na soubor se jmenem a heslem a require user Lojza
povoluje je n uzivatele Lojza.
Aspon takhle to chapu ja, doufam ze dobre????
    Dale je treba pomoci htpasswd vytvorit fajl se jmenem a heslem.
Pouzil jsem nasledujici:
htpasswd -c /etc/.htpasswd Lojza
zadal jsem 2x heslo, fajl se vytvoril v adresari /etc
Restartoval jsem httpd.
    Podle dokumentace k Apache serveru a HOWTO dokumentu by to melo chodit,
alespon pokud jsem dobre cet.
Nicmene mi to nejde, v errorlogu od Apache neni videt nic, starnky z
adresare /www/secure se nadale zobrazujou bez
pozadavku na jmeno a heslo.
    Nenapada nekoho cim by to mohlo byt??? Nemusi se to jeste nekde zapnout
/ povil nebo tak neco???

Dekuji
Jan Kratochvíl
e-mail: joke na 42.cz