pomalost LINUXU

Úterý Únor 20 14:05:19 CET 2001

> dlouho jak ve Windows ? Proc StarOffice nabiha 2 minuty ? Kde najdu rychly

	Uz jste StarOffice spoustel na pocitaci v Africe a sedel v Australii a
editoval? Dokazal byste to same s nulovymi naklady na SW ve svete MS
Windows? [Berte to jako odpoved]

> textovy editor s moznosti nastaveni stranky na format A5 a libovlnymi okraji
> ?

	??? michate ruzne veci, chcete delat klikani cvicenou opici a zaroven
pozadujete velmi precizni formatovani, coz dodnes nikdo uspokojive
nevyresil, pokud se ptate po druhe volbe, mame jich ve svete Linuxu vice
(TeX a nadstavby je jedna moznost), pokud prvni, Linux pouzivaji spise
inteligentni lide, kteri si dokazi spocitat svuj cas a rezie...

> No nevim, ale zatim  se Linux jako desktop moc nehodi. A na multimedia
> vubec.

	Desktop a multimedia jsou krasna spise marketingova slova a pod pojmem
multimedii se muzou skryvat zalezitosti, ktere ve svete MS Windows nikdy
nebyly, nejsou a z principu veci si o nich Windowsak muze nechat jenom
zdat... (Real time casovani napr.)

	Upresnete co chcete delat a verte, ze pouzitelnych nastroju se
nepochybne nekolik najde (z hlediska produktivity je mi zhruba putna,
zda-li platim za vecne padajici OS nebo trosku mene marketingem zivenou
aplikaci, ktera vsak kvalitne dela to, co ma)

Vyvoj software, Intranet / Internet          Anenska 11, 602 00  Brno